sunnuntai 16. helmikuuta 2014

Astetta terveellisempää suklaaherkkua

Minun lauantai-iltani oli tehty tästä täydellisestä combosta:


Naureskelin eilen itsekseni, että mulla on ehkä hieman outo makuyhdistelmä musiikin ja leffojen suhteen. Les Mills biisit ovat vallanneet aika hyvin mun ipodini (puoleen vuoteen en sitä tosin salin ulkopuolella ole käyttänyt!?), mutta pohjimmiltani rakastan kaikista musiikkisuuntauksista eniten rokkia, punkia, alternativea ja vastaavaa. Kaikesta eniten Rammsteinia, mun pitkäaikaista lempibändiäni. Kun bassoista pauhaa volat kaakossa tuota saksalaisten parasta antia niin kaikki muu unohtuu.

Omasta mielestäni hauskan tästä tekee se, että rentoudun ja unohdan kaiken muun myös katsoessani Jane Austenin romaanien filmatisointeja. Nenäliinapaketti kuluu helposti kun liimaudun television tai läppärin ääreen katselemaan noita leffoja nauttien jokaikisestä yksityiskohdasta. Joulukaan ei ole mitään ellen saa katsoa Ylpeys ja ennakkoluulo-sarjaa maratonina häiriöttä, vaikka miltein loppuunkulutettu dvd-boksi mun hyllystä löytyykin. Mister Darcy... <3

Jostain kumman syystä leffojen katselussa mulla on sattunut olemaan puolen vuoden miltein täydellinen stoppi. Eilisiltana kuitenkin kaivoin esiin Viisasteleva  sydän elokuvan ja uppouduin tuoliin nauttimaan ihanasta romantiikasta. Punaviiniä, quacamolea ja tortillasipsejä...

Täydellisen illasta teki kuitenkin uusi herkkuni:

Eikä mikään tavallinen herkku vaan astetta terveellisempi. Täysjyvävehnäjauhoa ja palmusokeria myöten!

Oatmeal Chocolate Chip Cookie Bars

Itse en herkkua ole luonut vaan tämän viettelyksen ohje löytyy Chocolate Covered Katie blogista. Olen aikaisemminkin maininnut Katien blogista, mutta en voisi olla hehkuttamatta sitä viikon jokaisena päivänä. Olen koukussa siihen pahemmin kuin suklaaseen (ja se on jo paljon)! Hah herkkuja kun yritän viikolla välttää niin blogin suklaaherkuille kuolaaminen auttaa edes hieman ;) Jos ette ole käyneet kurkkaamassa kyseistä blogia niin hopi hopi!

Thank you Katie for the most addictive dessert blog ever! <3

2 kommenttia:

  1. Rammstein ja leffaherkku kelpais vallan mainiosti mullekin, mutta Jane Austinit kyllä jätän väliin.. Mä vaan katton kaikkia pieruhuumoricollegeteinileffoja :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy kyllä myöntää että esim American Piet uppoaa muhun myös oikein kunnolla. Eilen vain sattui olemaan just tollainen unelmointifiilis :D

      Poista

Kiitos kun piristät päivääni kommentillasi! :)