keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Kicks & handwraps

Tänään olin BodyCombatissa ihan liian pitkästä aikaa. Viime kuun puolivälissä taisin viimeksi olla?! Ohjaaja miksaili jo vanhemmista combateista biisejä mikä ei haitannut, sillä nykyinen ohjelma on hieman liian alakroppapainotteinen mulle. Swagger Jagger, mun lempijalkojentappobiisini... <3 Samalla tuli myös pieni ahaa-elämys: Tein BC 55 vasta kolmatta kertaa! Argh miksi ihmeessä mun on pitänyt olla näin paljon kipeänä...

Toisin kun maanantaina nyt tuntui riittävän energiaa vaikka muille jakaa. Siltikin olin  aivan varma, että jossain vaiheessa tuntia tapahtuisi totaalihyytyminen. Mutta ei! Kuukauden tauon huomioon ottaen jaksoin melko hyvin hyppiä, potkia ja hakata koko tunnin ajan. Kun meno alkoi hieman hidastumaan, niin ajatus siitä kuinka mä rakastankaan olla täällä "taistelemassa" kaverien kanssa antoi ekstraboostia treeniin. Olisi tehnyt mieli sanoa, että otetaanko alusta?! Noh melkein siis...

Testailin kunnon lisäksi myös mun upouusia Les Millsin käsisiteitä. Mulla ei siis koskaan ole ollut sellaisia käytössä, mutta kun kaveri kysyi haluaisinko tilata nettikaupasta sellaiset niin ei sitä tarjousta voinut ohittaa. Kaksin kappalein niitä sitten tuli, pinkkinä ja mustana. Oli taktisesti hyvä veto tulla aikaisemmin ryhmäliikuntasaliin odottelemaan tunnin alkua, sillä vartin verran treenailin aivokapasiteettiani kyseisten siteiden kanssa. (Tuskan)hiki siinä melkein tuli kun en mielestäni niin millään onnistunut saamaan niitä kunnollisesti paikalleen. Salikaverilla tuntui olevan hauskaa seurata mun säheltämistä vierestä ja auttaa kun koiranpentukatseella pyysin apua... Aivan erilaiseen fiilikseen pääsi noiden siteiden avulla! Ihme etten ole aikaisemmin tajunnut näitä hankkia. Toisaalta parempi myöhään kuin ei milloinkaan... :D

Puoli tuntia tuli kotona leikittyä näiden kanssa kun salilta pääsin... :D

Aamulla käväisin Ikeassa, eikä sieltä oikein tyhjin käsin osannut lähteä pois. Tässä tulos:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun piristät päivääni kommentillasi! :)