keskiviikko 24. kesäkuuta 2015

Laatuaikaa hyvässä seurassa ja muutama ostos

Maanantaina Lauran kanssa huomattiin, että meillä oli sopivasti samaan aikaan vapaata joten suunnattiin Selloon kiertelemään kauppoja. Molemmilla oli muutama asia mitä olisi ihan kiva löytää, mutta lähdettiin liikkeelle ihan fiilispohjalta. Jos löytyy jotain niin ostetaan (siltä tarpeellisten listalta siis!). Laura toimi samalla mun personal shopperina ja ehdotteli milloin minkäkinlaisia asuja joita en itse olisi tajunnut kokeilla. Esimerkiksi olen aina karttanut raidallisia paitoja, mutta kun käteeni iskettiin raitapaitoja ja marssitettiin sovituskoppiin tomerasti niin tulipahan niihinkin samalla tutustuttua.

Jo heti alussa mulla meinasi muutenkin mennä sormi suuhun kun Laura kysyi mun tyyliä. Millainen mun tyyli on? "Öö joku vain sattuu miellyttämään silmää ja joku ei", tälläinen oli mun vastaus. "Se on sekoitus rock-henkistä vaatetusta ja treenivaatteita, tosin tällä hetkellä ollaan pitkään menty verkkari&huppari-linjalla." Jos tästä haluaa hyvää löytää niin ainakin annoin haastetta tehtävään!

Muutamia hyviä uusia vaatekappaleita sain mukaani. Uusia myös ihan siitäkin syystä ettei mulla ole kyseisiä vaatteita ollenkaan omassa vaatekaapissani. "Kuinka sulla ei voi olla yhtäkään perus vaaleata t-paitaa?" No nyt on! Kaksi ostoksistani nousi mun lemppariksi tällä kertaa:

Tummansininen neule (Gina Tricot)

Uusi tuttavuus mun kaapissani tosiaan. Yleensä olen ollut sitä mieltä, että jos haluan neuleen voin sen ihan omin kätösin neuloa. Ja kuten arvaatte olen koulukiireiden takia kulkenutkin kaikenlaisissa muissa paidoissa kuin neuleissa. Klassinen neulekuvio ja väri sopivat moneen menoon.


Valokuvat eivät tee oikeutta neuleelle kunnolla. Yksityiskohdat ovat ihanan vaaleanpunaisia! :)


Korkeavyötäröiset shortsit (Lindex)

Shortsit korkealla vyötäröllä oli myös uutuus mulle. En oikeastaan missään alaosissa suosi korkeata vyötäröä jostain syystä, nyt on hyvä syy totutella niihin. Materiaalikin oli miellyttävää, lisäksi nämä olivat väljää mallia joten näillä pystyy hyvin oleskelemaan kuumassakin säässä. Jos sellaista tänä kesänä nähdään!


Oletteko tekin paenneet sateisia säitä kauppoihin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun piristät päivääni kommentillasi! :)