lauantai 14. maaliskuuta 2015

Hemmottelua

"Käyn vain vilkaisemassa millaisia tarjouksia sieltä löytyy, en mä mitään osta..."

Käsi ylös keille tuo on tuttu lause? Lause, joka on yhtä luja kuin painovoiman laki. Itse pääsin eilen jälleen todistamaan uudestaan sen voimaa...


Forumissa on tällä viikolla ollut hintasirkus keskiviikosta sunnuntaihin. Viikon viimeisen koulupäivän ja palkkapäivän (bad idea, I know) kunniaksi päätin käydä Forumilla tsekkailemassa tarjouksia. Tarkoituksena oli ostaa uusia meikkisiveltimiä, sillä ne olivat -20% alennuksessa. Kuitenkin meikkisiveltimet unohtuivat kun erehdyin astumaan luottokauppaani Body Shopiin. Body Shop ei ikinä petä. Se on aina pullollaan kauniin näköisiä ja ihanalta tuoksuvia pakkauksia. Ja kaikki mitä tuolta ulos kantaa on aina tarpeellista! Tietenkin ikkunashoppailu muuttui shoppailuksi ja palasin kotiin kaksi tuoksuvaa pakettia mukanani. Molemmat olivat alennuksessa, joten kurkistuskierros oli pelkkää säästöä siis! Kaikista parasta noissa ostoksissa on se, että ne ovat lahjapaketeissa. Voin siis kuvitella saaneeni lahjoja tuntemattomalta ihailijalta ;)



Karpalo-lahjapakkaus sisältää: 
Vartalovoiteen
parfyymin
vartalonkuorintaaineen
huulivoiteen
pesukukan



Madagascan Vanilla flower-lahjapakkaus sisältää: 
Vartalovoiteen
parfyymin

"Mitä sä kuvia otat kun mä tulin rapsuteltavaksi?"

Forumin hintasirkus on vielä tänään ja huomenna meneillään. Käykää tekin tekemässä löytöjä jos siellä suunnalla satutte käymään tai menkää vain muuten vain nauttimaan fiiliksestä :)

2 kommenttia:

  1. Ahhaha, "en mä mitään osta!" :D Tuttu juttu..

    Kommentoin tähän samaan syssyyn muitakin uudempia postauksia: jee, heti menin bongaamaan sut Instasta :) ja pikaista paranemista! Jäde on kyllä loistojuttu, parantaa aina alta aikayksikön (tai vähintäänkin tekee sairastelusta jotenkin siedettävämpää) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin ihan innoissani kun tuli tuttu naama vastaan Instassa! Vihdoin ja viimein kun sinne tosiaan pääsin.. Ja olo on onneksi paranemaan pain, vielä saikku kuitenkin jatkuu. Kyllä tää tästä, jätskin voimalla viimeistään (jonka oon tosiaan unohtanut kokonaan tonne pakastimeen kun suurimman osan päivästä olen vain nukkunut)!

      Poista

Kiitos kun piristät päivääni kommentillasi! :)