torstai 15. lokakuuta 2015

Pienemmin on enemmän

Unohtakaa OPI ja Essie ja muut trendikynsilakat.
Alkakaa sen sijaan satsaamaan...


...Cubuksen  Depend- kynsilakkoihin!

Luit aivan oikein. En ole oikeastaan koskaan ymmärtänyt hypetystä toinen toistaan "paremmista" ja "kestävämmistä" kynsilakoista. Kynsilakka on kynsilakkaa, merkistä riippumatta. Let's face it, vaikka kynsilakka lupaa pysyvänsä viikon niin kuinka monella se kestää näin pitkään? Jos käytät käsiäsi, lakka kuluu. Jos omaat samanlaiset kynnet kuin minulla (=liuskoittuvat) eivät kynnet pysy kauaa kauniin värisinä. Tai muuten vain kyllästyt ja haluat vaihtaa kynsilakkaa muutaman kerran viikon aikana. Koska arki ja juhla tarvitsevat eri värit right?

Itse en henkilökohtaisesti tajua miksi pitäisi maksaa isosta pullosta kynsilakkaa miltein parikymppiä kun voit saada samaa väriä pienemmässä pullossa niin paljon halvemmalla. Itse käytän tässä esimerkkinä Cubuksen lakkoja, jotka ovat löytäneet monikossa tiensä mun kynsilakkakavalkaadiin. Yhden pullon saa muutamalla eurolla, kaksi pulloa neljällä eurolla. Itse jumitun ostoksia tehdessäni selaamaan poistuvien lakkojen kasaa, josta saan ihania lakkoja mukaani yhden euron hintaan. Miksi ostaa vain yhtä väriä kun voit saada montaa väriä samalla hinnalla?


Olen asiani sanonut. Mikä on teidän mielipiteenne? 
Ostatteko mieluummin kalliimpia merkkilakkoja vai käytättekö samaa logiikkaa kuin minä?

2 kommenttia:

  1. Mä olen kyllä eri mieltä oman kokemuksen perusteella noista :( Mulle ainut kestävä ja kauniisti levittyvä lakka on Essie, sillä isolla harjalla. Tuossa mielessä mulla kyllä laatu ja pari neutraalin kaunista sävyä korvaavat määrän. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä noi Cubuksenkin lakat levittyy taas ihan hyvin. Tai sitten olen vain tottunut sutimaan pienemmällä siveltimellä muutamaan otteeseen heh... Mutta onhan se hyvä että kaikille löytyy omat suosikkinsa :) Kuten tiedät niin multa niitä neutraaleja värejä ei paljoa löydy ;)

      Poista

Kiitos kun piristät päivääni kommentillasi! :)