sunnuntai 25. lokakuuta 2015

9 things about me

Mulla on jo vähän aikaa pyörinyt mielessä idea postauksesta, jossa kertoisin joitain asioita itsestäni. Mietin aluksi tekeväni postauksen Jannan tyyliin aakkosin, mutta sitä postausta kirjoittaisin varmaan pari kuukautta. Numerot ovat ehkä mulle parempi idea. Tässä siis muutama asia minusta :)

1. Olen aina ollut perfektionisti. Niin hyvässä kuin pahassa. Voin tehdä jotain kouluhommaa tunteja koska haluan sen olevan itseni mielestä tarpeeksi hyvä. Yliopistossa ollessani olen yrittänyt päästä kyseisestä tavasta eroon, koska loppujen lopuksi parhaista ja numeroista ei oikeassa elämässä ole hyötyä. Nykyään yritän ajatella asian niin että numerolla ei ole väliä kunhan omasta mielestäni ymmärrän asian edes jotenkin.

2. Rakastan käsitöiden tekemistä, mutta inhoan kuvaamataitoa. Ja juuri tuohon äskeiseen liittyen: Pidän mahdollisimman monimutkaisesta ja yksityiskohtaisesta tekemisestä. Jos kuviksessa sai tehdä taidejäljennöksiä olin onnessani, muuten kyseinen aine ei kiinnostanut. Käsityön puolella taas kiinnosti kaikki tekeminen, mutta kaikkein innostunein olin tehdessäni pientä näperrystä. Jotakuta muuta voisi heikottaa jos pitäisi tehdä koko seinän kattava ryijy, mä olisin aivan taivaissani.

3. Pukeutumisen suhteen voin arastella, mutta hiukset ilmaisevat mua täysin. En ole koskaan pelännyt värejä ja hiuksissani onkin ollut monenlaisia värejä eri sekoituksin. Mustaa, punaista, violettia, pinkkiän, sinistä... Ja ei, aikomuksissani ei ole "aikuistua" tämän asian suhteen vielä pitkään aikaan ;)


4. En omista ainuttakaan valkoista vaatekappaletta. Not my style. Toisin sanoen en uskoisi sen olevan kauaa valkoinen.

5. Lävistyksiä minulla on korvissani sekä kielessäni. Tällä hetkellä vain vasemmassa kädessäni on tatuointi, voitte kuitenkin uskoa että ideoiden määrä on hyvin suuri! Ja tämä siitä huolimatta että pelkään neuloja. Verikokeessa käymisestä livistäisin mieluusti jos vain voisin.

6. Haaveilen matkustamisesta ja haluaisin käydä mahdollisimman monessa paikassa elämäni aikana. Tähän mennessä olen tutustunut vain Ruotsiin, Viroon, Kreikkaan (Kreeta & Kypros), Turkkiin, Iso-Britanniaan (Lontoo) ja USA:an (Boston-New York).


7. Rakastan nykyisiä koiriani yli kaiken, tiibetinspanieli ja pomeranian sopivat hyvin minulle. Jokin päivä haluan kuitenkin omistaa huskyn. En ole täysin varma miksi, ehkä siksi että ne muistuttavat susia joita ihailen. Elämäntilanteeni tulee kuitenkin olla sellainen, että pystyn varmasti pitämään huolen ja tarjoamaan tarpeeksi liikuntaa koiralle.

8. Frendit on televisiosarja, jonka katsomiseen en tule tuskin koskaan kyllästymään. Lempielokuva(sarja)ni on Taru Sormusten Herrasta.

9. Mun unelmataloni on Hobittila! Siitä lähtien kun näin ensimmäisen kerran Sormusten Herra elokuvat olen haaveillut asuvani hobittityylisessä maanalaisessa talossa. Vaikka näiden elokuvien ilmestymisestä on vuosia, haaveeni on edelleen sama.

kuva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun piristät päivääni kommentillasi! :)