keskiviikko 28. tammikuuta 2015

Pasta-aterialla puhtia treeniin

Nyt on jälleen saatu innostus aikaiseksi salia kohtaan. Siis kunnon raudan nostamista kohtaan. Ja tuon uudenvuodenlupauksen (vähennän lihansyöntiäni) myötä on tullut ihan uusia ideoita ruoanlaittoon... Onneksi vuosi on vasta aloillaan niin ehdin kokeilla kaikkea! Viime viikolla päätin kokeilla samalla ensimmäistä kertaa ikinä mozzarellan lisäämistä johonkin ruokaan. Älkääkä naurako, en tosiaan aikaisemmin ole tainnut maistaakaan mozzarellaa. Pieniä ennakkoluuloja joitain ruoka-aineita kohtaan muka mulla...


Treeniä edeltävä tankkausateria koostui tällä kertaa täysjyväpastasta, tonnikalasta, mozzarellasta ja pastakastikkeesta. Nopea ateria oli koossa viidessätoista minuutissa! Kiehautin pastan, laitoin päälle tonnikalan, osan mozzarellasta lämmitin pastakastikkeen seassa ja osan laitoin pasta-ateriani päälle kylmänä. Basilikaa en valitettavasti löytänyt mistään piristämään annosta... Piti hyvin kylläisenä ja kun vielä "jälkiruuaksi" vetäisi kunnon kupin lattea niin kyllä jaksoi salilla! Ja jos ihmettelette vihreän puuttumista lautaselta niin itse söin ne lounaalla sosekeiton muodossa ;)


Ja koska en halua heittää ruokaa roskiin niin viikonloppu oli hyvä syy käyttää loppu pastakastike pizzoihin. Mikä ihana tekosyy...! Pizzoista tuli kuitenkin omatekoisia kotzoneja valkosipulikastikkeella. Koska pitää niitä muutamia kunnon bulkkipäiviäkin olla, right?


Hyvää viikkoa kaikille! :)

2 kommenttia:

  1. Oho, näyttääpä kotitekoinen kotzone herrrkulta! :P Mitä kaikkea siellä on sisällä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Salamia, mozzarellaa, fetaa ja ananasta. :)

      Poista

Kiitos kun piristät päivääni kommentillasi! :)